Вкл/Выкл изображения Шрифт A A A Фон Ц Ц Ц Ц Настройки
Интервал между буквами(Кернинг) СТАНДАРТНЫЙ СРЕДНИЙ БОЛЬШОЙ
Интервал между между строками ОДИНАРНЫЙ ПОЛУТОРНЫЙ ДВОЙНОЙ
Выберите шрифт ARIAL TIMES NEW ROMAN

«Мұғалжар ауданының білім бөлімі» ММ
«Ащысай негізгі орта мектебі» КММ

КГУ «Основная средняя школа Ащысай»

ГУ «Отдел образования Мугалжарского района»

МЕНЮ

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

_______Г.П.Утешова

«_____»_____ 2023 ж

                     Ащысай негізгі орта мектебінің педагог-психологының

2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

                

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а.

2022 жылғы 25 тамыздағы № 377 бұйрығына сәйкес негізделген

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің

2023 жылғы 17 наурыздағы №68 бұйрығына негізделген

   2023-2024 оқу жылындағы педагог-психологтарының жылдық жұмыс жоспары

 

р/с

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауаптылар

Орындалуы туралы белгі

1

1-9 сынып білімалушыларының   педагогикалық-психологиялық картасын толтыру

Психологиялық жұмыс жүргізуге ата – анасынан келісім алу

Қыркүйек

 

Сынып жетекшіллер

 

2

Сыныптардағы аутодеструктивті мінез – құлық танытатын оқушыларды анықтау

Диагностикалау

2-9 сынып жетекшілері

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

3

Жасөспірімдердің эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау

«Баспалдақ» әдістемесі (В.Г.Щур)

Р.Сирстің мазасыздану шкаласы

Диагностикалау

6-8сыныптар

9-сыныптар

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова.

     Ж.А

 

4

З.Королеваның   «Сіздің суицидалды бейімділігіңіз»   аяқталмаған сурет әдістемесі

Д.Расселл мен М.Фергюсонның

жалғыздықты субъективті сезіну деңгейін диагностикалау әдістемесі

Диагностикалау

6-8сыныптар

9-сыныптар

Қараша

Анықтама

Хамадинова

Ж.А

Директор жанындағы кеңес

5

«Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тест (Айзенк)

«Мазасыздық   ағашы» арт – терапиялық жаттығуы

Диагностикалау

6-8сыныптар

9-сыныптар

Сәуір

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

6

Басса-Дарки сұрақнамасы

«Дап-П» сұрақнамасы

Диагностикалау

Әр түрлі санаттағы есептегі оқушылар

Қажетіне қарай

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 
 

Керн - Йирасек әдістемесі

Даярлық топ оқушыларының бейімделуі

Диагностикалау

1-сыныптар

Даярлық топ

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова Ж.А

Директор жанындағы кеңес

7

Бастауыш сынып оқушыларының танымдықпроцестерін диагностикалау және түзетудамыту жаттығуларын жүргізу

Зейінді дамыту және түзету «Графикалық диктант»

Ес процесін дамыту және түзету «Сөздер жұбы»

Ойлау процесін дамыту және түзету «Не артық?»

Диагностикалау

1-4 сыныптар

Желтоқсан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

Анықтама

8

«Мектептегі оқуға қабілетін зерттеу» (Г. Вицлак)

Диагностикалау

1сыныптар

Қаңтар

Анықтама

Хамадинова Ж.А

Анықтама

9

«Күйзеліске төзімділіктің өзін-өзі бағалау» (С.Коухен, Г.Виллиансон)

«Педагогтың агрессивтілік деңгейін анықтау» ( А. Ассингер бойынша )

Диагностикалау

Пед.ұжым

Қаңтар

Анықтама

Хамадинова Ж.А

Анықтама

10

«Әлеуметтік-жағдаяттық мазасыздық шкаласы» негізінде жасалған мектеп жағдаяттарын өзін-өзі бағалау әдістемесі (О.Кондаш)

Диагностикалау

5-сыныптар

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

11

Жеткіншектердің ақыл-ойы мен

интеллектуалдық даму деңгейін

диагностикалау

«Эрудит» әдістемесі ШТУР әдістемесі Г.В Резапкинмен модификацияланған үлгісі

Диагностикалау

5-8 сыныптар

Қазан - қараша

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

12

Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау Темпераментті анықтау сауалнамасы

«Ғаламторға және компьютерлі ойындарға тәуелділікті анықтау» тест сұрақшасы

Диагностикалау

5-9 сынып

Қыркүйек - қазан

Ақпан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

13

Сыныппен мұғалімнің қарым – қатынасын анықтау

«Пәнге көзқарас» әдістемесі

Диагностикалау

5-9сыныптар

Желтоқсан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

Анықтама

14

Құқық бұзушылық, қысым көрсетудің алдын алу

Диагностикалау

6-9 сыныптар

Тоқсанына 1 рет

Анықтама

Хамадинова Ж.А

ДТЖО

Әлеуметтік педагог

Анықтама

15

Буллингтің және кибербуллингтен қорғаудың, бопсалау, әлімжетіктің алдын алу

Диагностикалау

6-9 сыныптар

Тоқсанына 1 рет

Анықтама

16

Зорлық зомбылықтың алдын алу (тұрмыстық)

Диагностикалау

6-9 сыныптар

Тоқсанына 1 рет

Анықтама

17

«Жасы кәмелетке толмағандардың еркіне қол сұғылмаушылық және ерте жүктіліктің алдын алу»

Диагностикалау

9- сынып

Тоқсанына 1 рет

 
 

 

1

«Тиімді қарым – қатынас жасау психотехникалары»

Түзету - дамыту жұмысы

Пед. ұжым

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

2

Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзетудамыту жаттығулары

«Отбасы суреті» әдістемесі

Отбасылық социограмма

Түзету - дамыту жұмысы

Әр түрлі санаттағы оқушылар

Қазан

Анықтама

Хамадинова   Ж.А

 

3

Оқушылардың тұлғалықмотивациялық аймағын

диагностикалау және

түзету жұмыстары«Дүниеде жоқ жануар» проективті тесті

«Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі

Түзету - дамыту жұмысы

Әр түрлі санаттағы оқушылар

Қараша

Желтоқсан

Анықтама

Хамадинова   Ж.А

 

4

Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау және

түзету-дамыту жаттығулары

Түзету - дамыту жұмысы

4 сынып

Сәуір

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

5

Логикалық жаттығулар жиынтығы(бума)

«Есті дамытуға арналған ойындар»

Түзету - дамыту жұмысы

5-7 сыныптар

Қаңтар

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

6

Агрессияға қарсы жаттығулар

Тұлғалық ерекшеліктерді дамытужаттығулары

«Ойындық терапиясы»

«Ертегі терапиясы»

«Медитация»

Медитация жаттығулары мен

релаксация «Арт-терапия»

Түзету - дамыту жұмысы

5-6 сыныптар

7-8сыныптар

Пед.ұжым

9-сыныптар

Қазан

Қараша

Желтоқсан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

7

«Біз кереметпіз!»

Түзету - дамыту жұмысы

Пед.ұжым

Қазан

Анықтама    

Хамадинова Ж.А

Әдістемелік кеңес

1

Әлеуметтік желілер: мифтер мен шындық.

Ата–ана мен бала қарым–қатынасының мәселелері.

Жасөспірімнің қарым–қатынасы нақты және виртуалды.

Кәмелетке толмағандардың суицидтік (ауто-деструктивті) мінез-құлқының алдын алу.

Жалпы ата-аналар жиналысы

Профилактика және психологиялық ағарту

Ата-аналарға

Қыркүйек

Хаттама

Мектеп әкімшілігі

Хамадинова Ж.А.

 

2

«Бірінші рет 5 сыныпқа» тренингтік жаттығу

«Жақсы қарым-қатынас» тренингтік жаттығу

«Өзін сезінуі, белсенділік, көңіл-күй» Рогов әдістемесі

Профилактика және психологиялық ағарту

5сыныптар

Қазан-

Қараша

Наурыз

мамыр

Анықтама  

Хамадинова Ж.А

 

3

«Жыныстық өмір деген не және ерте жүктіліктің алдын алу» жасөспірім қыздарға арналған тренинг

Профилактика және психологиялық ағарту

9- сынып қыздары

Тоқсанына бір рет

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

5

«Мен өмірді сүйемін»

Профилактика және психологиялық ағарту

9-сынып

Ақпан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

6

1, 5, 9 сынып оқушыларының бейімделу жағдайын бақылау

Профилактика және психологиялық ағарту

1, 5,9 сыныптар

Қыркүйек

Қазан

Мәлімет

Хамадинова Ж.А

Директор жанындағы кеңес

7

Қорытынды аттестаттауға

және емтиханға дайындық

бойынша психологиялық

алдын алу мен ағарту, кеңес

жүргізу

1. «ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»;

2. «Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»;

3. «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»;

4. «Емтихандағы өз-өзіне сенімділік».

5.Тренинг «ҰБТ-ға білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау».

ҰБТ-ға дайындық бойынша

психологиялық кеңес

Профилактика және психологиялық ағарту

9-сыныптар

Қазан - мамыр

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 
 

 

1

Оқушыларға психологиялық тұрғыда кеңес беру

Консультация беру

4-9 сыныптар

Жыл бойы

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

2

Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол

жұмсауы мәселесі

Эссе «Өмірді сүйе білейік»

Семинар-тренинг «Мен өмірді таңдаймын»

Консультация беру

9- сыныптар

Қараша

Ақпан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

3

Жеткіншектерге психологиялық кеңес

«Жеткіншектік өмірдегі агрессия» тренинг

«Жеткіншектердің жеке-дара өсуін дамыту” тренинг-сабағы

Консультация беру

6 - 7сыныптар

7-8 сыныптар

Желтоқсан

Қаңтар

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

4

Тренинг «Жанұяда балаға зорлық-зомбылық болмасын!»

Консультация беру

Ата-аналарға

Қараша

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

5

«Менің өзгерістерім»

"Мен және менің ортам"

"Менің бақытты отбасым»

Консультация беру

Дарынды оқушы, әр түрлісанаттағы оқушылар

Желтоқсан,

Қаңтар

Ақпан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

6

TIMSS, PIRLS, PISA оқушыларды қорытынды аттестациялауға дайындаудың педагогикалық – психологиялық жолдары

Консультация беру

Педагогтарға, ата-аналарға, оқушыларға

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

7

Ақпан айы – психологиялық кеңес беру айлығы

Консультация беру

Оқушылар

Ата – аналар

Мұғалімдер

Ақпан

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

8

Оқушыларға стрессті, қақтығыстық, эмоционалдық уайымдарда психологиялық қолдау көрсету

Консультация беру

Үйде оқытылатын инк оқушылар

Наурыз

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 
               

9

Ккелеңсіз оқиғалардың алдын-алу, өмірде қиын жағдайға тап болған балаларға психологиялық көмек көрсету

Консультация беру

Ата – ана

пед. ұжым

оқушылар

Сәуір

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

10

Ата–аналарға компьютерге

тәуелділіктің алдын алу бойынша ұсыныстар

Консультация беру

Ата -аналар

Қыркүйек

Анықтама

Хамадинова Ж.А

 

 

1

Жеке әдістемелік жұмысқа дайындалу

Ұйымдастыру- әдістемелік бағыт

Өз білімін көтеру

Жыл бойы

 

Хамадинова Ж.А

 

2

Мектептегі «Сенім жәшігін», «Сенім телефонын» ұйымдастыру жұмыстары

Ұйымдастыру- әдістемелік бағыт

   Акт жасау

Жыл бойы

 

Хамадинова Ж.А

 

Психологиялық қызметтің жартыжылдық жылдық қызметі туралы талдамалық есептер туралы талдамалық есептер

 

1

Жүргізілген сауалнаманың диагностикасына мониторинг жүргізу

1 жарты жылдық бойынша

 

Хамадинова Ж.А

Мәлімет

2

Жасөспірімдер арасында күзгі және көктемгі айлық

Жылына 2 рет

 

Хамадинова Ж.А

Мәлімет

3

Психологиялық кеңес беру айлығы

Ақпан айы

 

Хамадинова           Ж.А

Мәлімет

4

Мектептегі психологиялық қызметтің атқарылған жұмыстары бойынша есебі

Жыл бойы

 

Хамадинова Ж.А

Қорытынды есеп беру

                       

Психологиялық қызметтің жұмысы білім беру қызметіндегі қиындықтарды анықтауға және диагностикалауға, консультация беруге, білім беру ортасы жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мен қолдау көрсетуге, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтердің, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің психологиялық салауаттылығын сақтау және нығайтуға бағытталған.

      3. Психологиялық қызметтің жұмысы:

      1) бастауыш білім беру деңгейінде – әрбір білім алушының бейімделуі және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру кезінде танымдық және оқу уәждемесін, дербестігін және өзін-өзі реттеуді дамытуда қолдау көрсету;

      2) негізгі орта білім беру деңгейінде - оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің танымдық және оқу іс-әрекетін дамыту, жеке және құндылық-мағыналық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тану міндеттерін шешуде қолдау көрсету, танымдық процестерге тұрақтылықты қалыптастыру;

      3) жалпы орта білім беру деңгейінде – білім алушы мен тәрбиеленушіге өзін-өзі анықтауға және жеке сәйкестілікке, бейінді бағдарлануға көмек көрсету, мақсат қою және дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға, орнықты дүниетанымды қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.

Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу тәртібі

     7. Психологиялық қызметтің жұмыс істеу тәртібі:

     1) бақылау, әңгімелесу, диагностика жүргізу, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерден, ата-аналардан немесе өзге де заңды өкілдер мен педагогтерден (бұдан әрі - білім беру процесіне қатысушылар) келіп түскен ауызша немесе жазбаша өтініштер (сұрау салулар) талдау арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, дамыту мен тәрбиелеудегі қиындықтарды анықтау;

     2) білім алушылар мен тәрбиеленушілерге жеке немесе топтық әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету;

     3) білім алушылар және тәрбиеленушілермен, педагогтармен және ата-аналармен немесе өзге де заңды өкілдермен өзара іс-қимылдың интерактивті нысандарын қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі іс-шараларды, педагогикалық кеңестер, семинарлар мен конференциялар ұйымдастыру және өткізу;

     4) әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық өзара іс-қимылын жүзеге асыру;

     5) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің табысты әлеуметтенуі, кәсіби бағыттылығын, бейіндік оқу траекториясы мен жеке білім беру кеңістігін саналы таңдауына жағдай жасауды қамтиды.

     8. Психологиялық қызметтің жұмысы:

     1) кәсіптік әдепті сақтауды;

     2) баланың жеке басына эмпатия және құрмет көрсетуді;

     3) білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке және жас ерекшеліктерін;

     4) психологиялық және педагогикалық білімді интеграциялауды;

     5) баланың құқықтары мен мүдделерін сақтай отырып, ақпараттың құпиялылығын;

     6) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің, педагогтердің денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіру мүмкіндігін болғызбауды;

     7) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді білім беру процесінде сүйемелдеудің ғылыми, кешенділігін, бірізділігін, кезеңділігін және үздіксіздігін ескере отырып жүзеге асырылады.

     9. Педагог-психолог өз қызметін диагностикалық, консультациялық, дамытушылық (түзету), психологиялық-педагогикалық ағарту және ұйымдастыру-әдістемелік бағыттар бойынша жүзеге асырады:

     1) диагностикалық бағыт оқытудың бүкіл кезеңі ішінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке және топтық қызметін, психологиялық-педагогикалық зерделеуін, олардың жеке ерекшеліктері мен бейімділіктерін, оқыту және тәрбиелеу процесінде, өзін-өзі кәсіптік тұрғыдан айқындауда әлеуетті мүмкіндіктерін айқындауды, сондай-ақ оқытудағы, дамудағы, әлеуметтік бейімделудегі бұзушылықтардың себептері мен тетіктерін анықтауды көздейді.

     2) консультациялық бағыт білім беру процесіне қатысушыларға көмек көрсету нысанында: олардың туындаған қиындықтардың табиғатын немесе себептерін түсінуінде, психологиялық проблемаларды талдау мен шешуде, жеке ерекшеліктерін айқындауда, жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде игеруге жәрдемдесуде; жаңа көзқарастарды қалыптастыруда және өз шешімдерін қабылдауда көмек көрсету; әртүрлі психологиялық мәселелерді шешуде; білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастардағы, өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудағы қиындықтарға байланысты проблемаларды шешуде жеке және топтық қызметті көздейді;

     3) дамытушы (түзету) бағыт білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен икемдерге қатысты уәждемені қалыптастыру, оларды игеру мүмкіндіктері, оқу және танымдық қызметте өзін-өзі көрсете алу мүмкіндіктері бойынша жеке жұмысты көздейді. Диагностика процесінде анықталған оқу қиындықтары мен баланың мінез-құлқындағы проблема; педагог-психологтың пән педагогтерімен, әлеуметтік және арнайы педагогтармен кешенді өзара іс-қимылы негізінде оқу материалын меңгерудегі қиындықтарды жеңу, ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психикалық және (немесе) физикалық жай-күйін түзету бойынша жұмысты ұйымдастыруды қамтиды ;

     4) психологиялық-педагогикалық ағарту ісі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, педагогтердің жеке кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесуді; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, тәрбиелеу мен дамытудағы қиындықтарды болдырмау мақсатында алдағы уақытты алатын білімдерін одан әрі пайдалану үшін педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық білімге деген қажеттілігін қалыптастыруды және ұмтылысын қолдауды көздейді (сынып сағаттары, семинарлар, ата-аналар жиналыстары, педагогикалық кеңестер, ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер үшін интерактивті әдістер мен лекториялар өткізу);

     5) ұйымдастыру-әдістемелік бағыт ұйымдастыру-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізуді көздейді: білім беру және дамыту ортасының жағдайына мониторинг жүргізу, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау нәтижелерін талдау және оны сүйемелдеу бойынша ұсынымдар әзірлеу, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді сүйемелдеуде пәнаралық тәсілді әзірлеу; орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік сүйемелдеу бойынша отандық және шетелдік ғылым мен практиканың жетістіктерін зерделеу, семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік сүйемелдеу технологияларын меңгеру бойынша семинарлар, тренингтер мен консультациялар ұйымдастыру және өткізуді көздейді.

© 2024 «Мұғалжар ауданының білім бөлімі» ММ
«Ащысай негізгі орта мектебі» КММ КГУ «Основная средняя школа Ащысай»

ГУ «Отдел образования Мугалжарского района»